BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Hosting SLA (Service-Level Agreement)

Ορισμοί και συμφωνία υπηρεσιών φιλοξενίας  (SLA) Service Level Agreement

Ορισμοί και συμφωνία υπηρεσιών φιλοξενίας  (SLA) Service Level Agreement


Uptime ορίζεται ο χρόνος κατά τον οποίο η υπηρεσία φιλοξενίας των web application και των mailbox σας είναι live και λειτουργεί χωρίς πρόβλημα.

Downtime ορίζεται ο χρόνος κατά τον οποίο η υπηρεσία φιλοξενίας των web application και των mailbox σας βρίσκεται εκτός λειτουργίας.

Προσοχή: Downtime συμβαίνει μόνο όταν οι ίδιες οι υποδομές και το software που είναι εγκατεστημένα (web server, mail server, bind dns κτλ.) δεν ανταποκρίνονται ή παρουσιάζουν δυσλειτουργίες και όχι στην περίπτωση που το/τα φιλοξενούμενα web application δεν λειτουργούν σωστά, είτε λόγω σφαλμάτων του κώδικά τους, είτε για οποιαδήποτε άλλη κακή λειτουργία των mailbox λόγω mail client.

Τα μερικά λεπτά ή η διαλείπουσα διακοπή για περίοδο μικρότερη του ενός λεπτού δε θα υπολογίζονται σε χρόνο downtime.

Οικονομική πίστωση
ορίζεται η οικονομική αποζημίωση λόγω downtime που αποδίδει η 3ds σε μορφή πίστωσης των υπηρεσιών φιλοξενίας για το επόμενο έτος προς τον πελάτη που φιλοξενείται στους server της.

Στον παρακάτω πίνακα αναγράφεται ο υπολογισμός της οικονομικής πίστωσης που αναλαμβάνει η 3ds προς τον πελάτη, όπως προαναφέρθηκε.

 

Συνολικός Ποσοστιαίος Χρόνος Uptime έτους*

Ποσοστό της οικονομικής αποζημίωσης που θα λάβει ο πελάτης
επί του συνολικού κόστους μίσθωσης φιλοξενίας του επόμενου έτους

<99.00%

10%

< 97.00%

25%

< 95.00%

50%


*Συνολικός ποσοστιαίος χρόνος uptime έτους: Νοείται το ποσοστό που προκύπτει από την ακόλουθη μαθηματική πράξη:

Ο συνολικός αριθμός ωρών ενός έτους, μείον τον αριθμό των ωρών downtime της υπηρεσίας φιλοξενίας, διαιρούμενο με το συνολικό αριθμό ωρών ενός έτους επί το 100.

Η συμφωνία υπηρεσιών φιλοξενίας της 3ds, σε συνδυασμό με την οικονομική αποζημίωση και τους όρους που αναγράφονται παραπάνω, είναι αντίστοιχοι με αυτούς των μεγαλύτερων παρόχων φιλοξενίας παγκοσμίως. Η 3ds δεν αναλαμβάνει καμία άλλη οικονομική πίστωση ή αποζημίωση πέραν αυτής που αναγράφεται παραπάνω.

 

Ανάλυση υπηρεσίας φιλοξενίας, μηχανισμοί και τρόπος διαχείρισης


Φιλοξενία:
Στην εταιρία μας, όταν αναφερόμαστε στην υπηρεσία φιλοξενίας, εννοούμε πάντα τη φιλοξενία των δεδομένων (π.χ. website και database) και των mailbox σας σε κοινόχρηστο server, δηλαδή έναν server που φιλοξενεί πολλαπλούς πελάτες μας (άρα δε θα είστε ο μοναδικός φιλοξενούμενος σ’ αυτόν).

Οι κοινόχρηστοι server μας διαθέτουν μηχανισμούς ασφαλείας για την ασφαλή φιλοξενία σας, χωρίς να επηρεάζει η μία την άλλη.

Έχοντας πάντα ως γνώμονα το κόστος και τη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών μας, σας προτείνουμε τη φιλοξενία στους κοινόχρηστους server μας και σας εγγυόμαστε την ασφαλή λειτουργία των υπηρεσιών μας.

Σε περίπτωση όμως που κρίνεται αναγκαίο από εμάς ή εάν ο ίδιος ο πελάτης αιτείται τη φιλοξενία του σε server o οποίος θα λειτουργεί μόνο για λογαριασμό του, τότε πραγματοποιείται έλεγχος και ενημέρωση του πελάτη για τη μεταφορά σε private server καθώς και των χαρακτηριστικών αυτού.

Πλάνα φιλοξενίας:

Τα πλάνα φιλοξενίας και τα χαρακτηριστικά τους στους κοινόχρηστους server μας είναι τα εξής:


α) small hosting plan

- 500 mb αποθηκευτικός χώρος

- 1 gb traffic τον μήνα


β) Personal hosting plan

- 1 gb αποθηκευτικός χώρος

- 5 gb traffic τον μήνα


γ) Starter hosting plan

- 2 gb αποθηκευτικός χώρος

- 20 gb traffic τον μήνα


δ) Premium hosting plan

- 10 gb αποθηκευτικός χώρος

- 150 gb traffic τον μήνα


ε) Enterprise hosting plan

- 15 gb αποθηκευτικός χώρος

- 250 gb traffic τον μήνα


Για το κόστος των πλάνων φιλοξενίας μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@3ds.gr ή στα τηλέφωνα της εταιρίας μας.

Πρόσθετα φιλοξενίας: Έχετε ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να αυξήσετε τα χαρακτηριστικά του πακέτου φιλοξενίας σας, προσθέτοντας addons.

Τα addons είναι :

- extra αποθηκευτικός χώρος

- extra traffic το μήνα

 

Για το κόστος των προσθέτων φιλοξενίας μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@3ds.gr ή στα τηλέφωνα της εταιρίας μας.

Over usage φιλοξενίας: Σε περίπτωση που η φιλοξενία σας ξεπεράσει τα χαρακτηριστικά της, δε θα σταματήσει καμία απολύτως λειτουργία της.

Τα χαρακτηριστικά που μπορούν να ξεπεραστούν είναι το μηνιαίο traffic ή ο αποθηκευτικός χώρος web. Σ’ αυτήν την περίπτωση, οι server μας ενημερώνουν για το over usage και εμείς πραγματοποιούμε έλεγχο, προκειμένου να εντοπιστεί το ακριβές χαρακτηριστικό το οποίο έχει ξεπεραστεί.

Αν κρίνουμε ότι χρειάζεστε επιπλέον προσθήκη addon ή οποιαδήποτε άλλη αλλαγή στη φιλοξενία σας, η εξυπηρέτηση πελατών μας θα σας ενημερώσει σχετικά.

Σε περίπτωση που αντιληφθείτε κάποια έντονη καθυστέρηση η δυσλειτουργία  στην φιλοξενία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε στο helpdesk@3ds.gr ή τηλεφωνικά στα τηλέφωνα της εταιρίας μας.

 

Τύπος server: Στην εταιρία μας παρέχουμε φιλοξενία σε Linux server με Apache web server (proxy Nginx) και php. Η πλατφόρμα (panel) διαχείρισης της φιλοξενίας είναι το Plesk.

Σε περίπτωση που θέλετε φιλοξενία μιας windows based εφαρμογής, δε θα μπορέσουμε να σας φιλοξενήσουμε διότι δε διαθέτουμε windows server.

 

Χώρα φιλοξενίας: Οι server μας βρίσκονται στην Ελλάδα και την Ολλανδία, στα πιο γνωστά και αξιόπιστα datacenters της Ευρώπης.


Η εταιρία μας έχοντας ως γνώμονα την ταχύτερη απόκριση, καθώς και την ταχύτητα του website – web app, είναι και αυτή που αποφασίζει σε ποια χώρα θα φιλοξενηθούν οι εφαρμογές σας.

Μηχανισμοί ασφαλείας: Σε όλους τους κοινόχρηστους server και σε οποιαδήποτε φιλοξενία σε αυτούς, διαθέτουμε μηχανισμούς όπως Cloudlinux, imunify360 και Cagefs για την καλύτερη εμπειρία σας.
Οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί αποτρέπουν το «φαινόμενο του κακού γείτονα». Αυτό σημαίνει πως η κάθε φιλοξενία δεν επηρεάζεται από καμία άλλη (π.χ. στη περίπτωση εισβολής κακόβουλου κώδικα από τη μια φιλοξενία στην άλλη).

Επιπλέον, οι μηχανισμοί επιτρέπουν σε κάθε φιλοξενία να δεσμεύσει συγκεκριμένα resources του server (επεξεργαστή, μνήμη, ταυτόχρονες συνδέσεις, κίνηση δίσκου) με σκοπό να μη μπορεί να επηρεάσει την απόδοση των υπόλοιπων web applications που φιλοξενούνται στον ίδιο server.

Ο μηχανισμός imunify360 λειτουργεί ως firewall και προστατεύει τους φιλοξενούμενους από διαφόρους τύπους επιθέσεων (brute force attack, DoS attack κ.λπ.), από επιθέσεις σε γνωστά cms (wordpress, magento, joomla κλπ.) όπως και από malware.

Ενέργειες σε περίπτωση hacking: Η εταιρία μας, αφού αντιληφθεί ή ενημερωθεί για το hacking στα δεδομένα που φιλοξενούνται στη φιλοξενία σας, π.χ. στην ιστοσελίδα, θα ενεργήσει με τους εξής τρόπους:

α) Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας έχει δημιουργηθεί από την εταιρία μας και διαθέτετε πακέτο υποστήριξης, οι τεχνικοί μας θα πραγματοποιήσουν άμεσα τους απαραίτητους ελέγχους, κάνοντας εκκαθάριση των επηρεασμένων ή των κακόβουλων αρχείων, ώστε να επανέλθει η ιστοσελίδα σε ορθή λειτουργία. Ταυτόχρονα, θα πραγματοποιηθούν αλλαγές στον κώδικα για την αποφυγή επανάληψης του hack. Στη συνέχεια και αφού ολοκληρωθεί αυτή η ενέργεια, γνωστοποιούμε στον πελάτη τις ενέργειες μας.

β) Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα και τα δεδομένα της φιλοξενίας δεν έχουν δημιουργηθεί από την εταιρία μας, θα προβούμε σε προσωρινή απενεργοποίηση της υπηρεσίας την οποία επηρεάζει το κακόβουλο λογισμικό π.χ. υπηρεσία email σε περιπτώσεις αποστολής spam. Ταυτόχρονα, θα ενημερώσουμε τον πελάτη ώστε να ενεργήσει ανάλογα. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί οι συγκεκριμένες υπηρεσίες που έχουν επηρεαστεί θα παραμείνουν ανενεργές.

Αναβαθμίσεις - συντήρηση server: Γίνονται τακτικά αναβαθμίσεις των server μας, καθώς και συντήρηση, αλλά και αλλαγές στα προγράμματα που τρέχουν σε αυτούς.

Σε περίπτωση που η αναβάθμιση (π.χ. αύξηση αριθμού επεξεργαστών) ή ενημέρωση προγραμμάτων του server είναι προγραμματισμένη τότε θα ενημερωθείτε με email για την ημέρα και την ώρα των εργασιών και τον πιθανό χρόνο downtime.
Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις, στις οποίες θα πρέπει να γίνουν άμεσα τέτοιες εργασίες, με σκοπό την επίλυση προβλημάτων. Τότε, δεν υπάρχει ο διαθέσιμος χρόνος για να ενημερωθείτε, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια, προκειμένου να έχετε το λιγότερο χρόνο downtime της φιλοξενίας σας.

Κατάσταση καταστροφής: Κατάσταση καταστροφής εννοούμε την κατάρρευση μηχανημάτων κυρίως λόγω των υποδομών του Data center ή αστοχίας υλικού των φυσικών μηχανημάτων. Συνήθως είναι καταστάσεις στις οποίες δεν μπορούμε να επέμβουμε εμείς και να δώσουμε λύσεις, πάρα μόνο το ίδιο το data center, για παράδειγμα, πρόβλημα σε hardware server μας ή σε hardware του ίδιου του data center.

Σε τέτοιες περιπτώσεις θα είμαστε σε επικοινωνία με το data center και θα πιέζουμε για τη γρηγορότερη δυνατή επίλυση του ζητήματος και έπειτα την ενημέρωση των πελατών μας.

Φυσικά, για την καλύτερη εμπειρία φιλοξενίας των πελατών μας και για την αποφυγή, όσο είναι δυνατόν τέτοιων καταστάσεων, μισθώνουμε τις καλύτερες και ακριβότερες λύσεις μηχανημάτων και μηχανισμών στα data center με τα οποία συνεργαζόμαστε.

Server administration: Το προσωπικό της εταιρίας μας, τα ίδια τα data center, καθώς και οι μισθωμένες server administration τρίτες εταιρίες, είναι αρμόδιες για τη διαχείριση του λογισμικού των server της εταιρίας μας, με στόχο τη συντομότερη επίλυση προβλημάτων σε αυτούς.

Σε περίπτωση που δημιουργία – έργο της εταιρίας μας φιλοξενείται σε server εκτός αυτής, η υποστήριξη αυτών θα γίνει κατόπιν συνεννόησης. Η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για την επίλυση ή τη σωστή λειτουργία των server εκτός αυτής. Φυσικά θα λάβουμε κάθε δυνατή ενέργεια να σας εξυπηρετήσουμε.

Backup: Για τη μεγαλύτερη ασφάλεια των δεδομένων της φιλοξενία σας (αρχεία, mailbox και βάσεις δεδομένων), η εταιρία μας αποθηκεύει μια φορά την ημέρα, κατά τη διάρκεια των βραδινών ωρών, ένα πρόσθετο αντίγραφο ασφαλείας (incremental backup). Σ’ αυτό, αποθηκεύονται οι ημερήσιες αλλαγές (νέα αρχεία, τροποποιήσεις) που πραγματοποιήθηκαν μέχρι και την ώρα του backup.

Επιπλέον, πραγματοποιείται μια φορά την εβδομάδα, ένα ολοκληρωμένο backup το οποίο περιλαμβάνει όλα τα αρχεία που βρίσκονται στον server. Η εταιρία μας, σας δίνει την δυνατότητα να επανακτήσετε αρχεία σε βάθος μέχρι και 14 ημερών.

Τα backup αποθηκεύονται σε fileserver, εντός των υποδομών της εταιρίας μας και ταυτόχρονα σε cloud backup storage τρίτης εταιρίας για την ασφάλεια των δεδομένων.

Τέλος, για την ασφάλεια των server μας από οποιοδήποτε καταστροφικό συμβάν (datacenter, αστοχία υλικού κτλ.) και για τo ταχύτερο δυνατόν recovery των server μας, παίρνουμε και καθημερινό image των server μας στην πιο αξιόπιστη υπηρεσία cloud server backup, την “Acronis”.


Για το Backup των email σας, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω την παράγραφο σχετικά με τις μεθόδους ελέγχου του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου IMAP και POP, καθώς παίζουν καθοριστικό ρόλο για τα email τα οποία βρίσκονται στον server και την ανάκτηση τους.


Για οποιαδήποτε αναζήτηση, πιθανότητα επαναφοράς δεδομένων ή email μετά από αίτησή σας από backup που διαθέτουμε, θα πρέπει να έχετε πακέτο υποστήριξης στην εταιρία μας. Ενημερωθείτε για τα πακέτα και την πολιτική υποστήριξής μας εδώ.


Περιγραφή και ανάλυση υπηρεσίας
email:

 

IMAP και POP: Είναι δύο μέθοδοι πρόσβασης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το IMAP αποτελεί την προτεινόμενη μέθοδο για τον έλεγχο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πολλαπλές συσκευές.


POP: Ρυθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο το mailbox σας στο mail client (π.χ. outlook , thunderbird κτλ.) που χρησιμοποιείτε, θα παραλαμβάνετε όλα τα email σας στον mail client σας (αντίγραφο). Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει τη ρύθμιση διαγραφής μετά από X μέρες αφού τα παραλάβετε στον τοπικό mail client σας ή αν τα έχετε σβήσει από τα διαγραμμένα σας, θα σβηστούν και από τον mail server. Μ’ αυτόν τον τρόπο θα κάνετε οικονομία, εξασφαλίζοντας έναν επαρκή χώρο στο mailbox σας.

Ακόμη, θα έχετε και backup των mail σας τοπικά στον mail client σας (το backup των email σας είναι δική σας υποχρέωση να το συντηρείτε σωστά, στο δικό σας τερματικό - mail client).

Μπορείτε να μάθετε παραπάνω γι’ αυτό το πρωτόκολλο εδώ.

IMAP: Ρυθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο το mailbox σας είναι σα να βλέπετε και να λειτουργείτε απευθείας μέσα από τον mail server, δηλαδή δε δουλεύετε με αντίγραφα στο δικό σας τερματικό, όπως το POP3. Αν για παράδειγμα παραλάβετε ένα mail και το διαγράψετε, θα διαγραφεί κατευθείαν και από τον server.

Αν όμως φτιάξετε ένα φάκελο στον mail client σας για να περάσετε και να οργανώσετε κάποια mail, αυτός ο φάκελος θα δημιουργηθεί στον mail server (σε αντίθεση με το POP3). Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που κάποιος άλλος χρήστης ρυθμίσει με IMAP το ίδιο το mailbox σε άλλο τερματικό, τότε θα εμφανιστούν οι φάκελοι και η οργάνωση που πραγματοποιήσατε εσείς. Παραπάνω πληροφορίες για τo πρωτόκολλο IMAP θα βρείτε εδώ.


Προστασία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

Στους κοινόχρηστους server μας υπάρχουν μισθωμένα προγράμματα για τη μέγιστη προστασία των εισερχόμενων, αλλά και εξερχόμενων email, τόσο από spam, αλλά και από πιθανά virus που μπορεί να περιέχουν.

Ο έλεγχος και η ασφάλεια που αναφέρουμε παραπάνω, γίνονται από μηχανισμούς, με σκοπό να εξασφαλίσουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες ασφαλείας.

Σας προτρέπουμε να χρησιμοποιείτε γνήσιους email clients και να τους ενημερώνετε συχνά αλλά και να πραγματοποιείτε προσεκτικούς ελέγχους των εισερχόμενων σας, καθώς και για τις υπεύθυνες ενέργειές σας με το περιεχόμενό τους.

Ο πελάτης της 3ds και οι χρήστες του, ορίζονται ως μοναδικοί υπεύθυνοι για την προστασία τους από οποιαδήποτε κακόβουλη ενέργεια που προέρχεται μέσα από τις εισερχόμενες ή και εξερχόμενες επικοινωνίες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για οποιαδήποτε βοήθεια ή ενημέρωση σχετικά με την προστασία του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο helpdesk@3ds.gr.

Καταγραφές (logs): Για κάθε email, είτε εισερχόμενο, είτε εξερχόμενο, είμαστε σε θέση να πραγματοποιήσουμε την απαραίτητη έρευνα, ώστε να εντοπίσουμε μέσα από τα συστήματα μας, αν το email παραλήφθηκε ή πέρασε από τον server μας. Σε περίπτωση που έχει κοπεί από τον δικό μας server, βρίσκουμε άμεσα την αιτία.

 

Η συγκεκριμένη διαδικασία είναι χρονοβόρα, και θα πρέπει να έχετε πακέτο υποστήριξης στην εταιρία μας. Ενημερωθείτε για τα πακέτα και την πολιτική υποστήριξής μας εδώ.

Προσοχή: τα logs που κρατάμε είναι των τελευταίων 7 ημερών.

Webmail: Είναι μια υπηρεσία - online πρόγραμμα, το οποίο λειτουργεί μέσα από όλους τους browsers

(mozilla, chrome, safari κτλ.) και υπάρχει για όλα τα mailbox των πελατών που φιλοξενούμε. Αφού πρώτα κάνετε login στο webmail.yourdomain.com και συμπληρώσετε τα πεδία user με όλο το mailbox σας, όπως π.χ. info@yourdomain.com και τον κωδικό του, μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε απευθείας το mailbox σας από οποιοδήποτε τερματικό θέλετε, χωρίς να έχετε κανέναν τοπικό mail client. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε τα εισερχόμενα email σας καθώς και να απαντήσετε, να αποστείλετε ή και να προωθήσετε email. Με λίγα λόγια, είναι ένας πλήρως λειτουργικός online mail client.

Προσοχή: Το webmail δουλεύει με πρωτόκολλο  IMAP, δηλαδή βλέπει απευθείας τον mail server.

Mail Clients: Είναι προγράμματα που εγκαθίστανται στα τερματικά των χρηστών (desktop η mobile). Όσον αφορά τη σωστή λειτουργία των mail client, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας σας παρέχει την υπηρεσία mail server και δεν  ορίζεται ως υπεύθυνη υποστήριξης IT, για τη ρύθμιση και την σωστή λειτουργία τους. Για τη σωστή λειτουργία των τοπικών προγραμμάτων σας και των τερματικών (software ή hardware) υπεύθυνος είναι ο πάροχος υπηρεσιών IT σας.
Η 3ds βοηθάει ενημερωτικά μέσα από την υποστήριξή της, για τη σωστή ρύθμιση των mail client σας.

 

Για τη βοήθεια των πελατών μας, διαθέτουμε μια λίστα από tutorials, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να ρυθμίσετε τα mail σας σε κάποιους από τους πιο γνωστούς mail client. Μπορείτε να τους δείτε εδώ.

 

Πιστοποιήσεις εξερχόμενων: Οι κοινόχρηστοι server μας και το κάθε mailbox είναι ρυθμισμένα, ώστε να διαθέτουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις (SPF, PTR, Reverse dns, Dkim, Dmarc) και τους κανόνες για να στέλνουν τα email σας με το μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας παραλαβής τους από τον αποδέκτη.

 

Εξαιρέσεις εισερχόμενων: Σε περίπτωση που ο αποστολέας είναι ένας γνωστός συνεργάτης σας, ο οποίος δεν μπορεί να σας στείλει email γιατί κόβονται από τον server μας, έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε στο helpdesk@3ds.gr, ώστε να εξαιρέσουμε το συγκεκριμένο domain ή mailbox, με σκοπό την παράκαμψη των κανόνων και τη λήψη των email αυτού του συνεργάτη.

IP: Όλα τα domain - πελάτες μας, αποστέλλουν email από κάποια κοινόχρηστη IP του server που φιλοξενούνται. Σε περίπτωση που για λόγους blacklist θέλετε να έχετε dedicated IP για το domain σας, θα πρέπει να έχετε είτε δικό σας server vps, είτε dedicated ή να κάνετε αίτηση για δική σας dedicated IP σε shared φιλοξενία (αυτό δεν είναι πάντα εφικτό και  υπάρχει πιθανότητα να ακυρώσουμε το αίτημά σας, λόγω της παγκόσμιας έλλειψης σε ipv4 IP).

 

Blacklists: Είναι online λίστες, οι οποίες λειτουργούν με διάφορες μεθόδους (παγίδες, ενημέρωση από χρήστες κτλ.) συγκεντρώνοντας πιθανούς spammers. Οι server μας για τα εισερχόμενα email, ελέγχουν κάποιες από αυτές και σε περίπτωση που ο αποστολέας βρίσκεται σ’ αυτήν, τα mail του δε θα παραδοθούν στο συγκεκριμένο server. Υπάρχουν αρκετές τέτοιες λίστες, άλλες πολύ σημαντικές και άλλες λιγότερο.

Επίσης υπάρχει πιθανότητα η IP που φιλοξενείστε να μπει σε κάποια blacklist με ευθύνη κάποιου τρίτου χρήστη - domain που αποστέλλει από την ίδια κοινόχρηστη ip.

Στους κοινόχρηστούς server μας διαθέτουμε μεθόδους - αυτοματισμούς για να προλαμβάνουμε και να κόβουμε τέτοιες προσπάθειες (spamming) μέσα από τους server μας. Αυτό δεν είναι πάντα εφικτό να το σταματήσουμε έγκαιρα.

Μπορεί να γίνει προσπάθεια spamming ακόμα και από εσάς, άθελά σας και το mailbox σας να προσπαθεί να αποστέλλει spam email που δεν έχουν καμία σχέση με εσάς.

Συνήθεις αιτίες που μπορεί να συμβεί αυτό είναι:

  • Έχει γίνει abuse στο mailbox λόγω εύκολου κωδικού. Είτε το βρήκε κάποιος αυτόματος μηχανισμός, είτε με κάποιον τρόπο σας τον απέσπασαν
  • Έχει μπει ιός στο τερματικό σας και χρησιμοποιεί τον mail client σας με τις ρυθμίσεις σας
  • Το website σας έχει γίνει hacked και έχουν περάσει αρχεία σε αυτό, τα οποία χρησιμοποιούν το domain σας με κώδικα mailer που στέλνει αυτόματα spam mail

Σε όλες τις περιπτώσεις, η εταιρία μας θα προσπαθήσει να σταματήσει αυτήν την κακόβουλη ενέργεια με τους εξής τρόπους :

  • Θα αλλαχθεί ο κωδικός του mailbox από εμάς και θα σας δοθεί καινούριος
  • Θα ελέγξουμε το webmail και τις ρυθμίσεις του
  • Αν δε λειτουργήσουν τα παραπάνω, θα ελέγξουμε το website για κακόβουλο λογισμικό και θα προβούμε στην εξουδετέρωση του. Αν το website δεν έχει κατασκευαστεί από την εταιρία μας, η ιστοσελίδα θα βγει offline μέχρι να διορθωθεί από την κατασκευάστρια εταιρία.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα ήταν ο κωδικός, μπορεί να σας ζητηθεί να μην περάσετε τους κωδικούς στα τερματικά των mail client σας, επειδή αυτοί θα ευθύνονται για την αποστολή των spam και παράλληλα θα σας ζητηθεί να καθαρίσετε πλήρως τα τερματικά που έχουν ρυθμισμένα τo/τα mailbox σας από τον IT σας.

Ενέργειες after blacklist: Σε περίπτωση που η IP του server στην οποία βρίσκεστε, βρεθεί σε κάποια blacklist, η εταιρία μας ξεκινάει τη διαδικασία ενημέρωσης με αίτηση προς τους blacklist providers,

αφού πρώτα έχει ασφαλίσει τον server και έχει αποτρέψει την κακόβουλη ενέργεια.

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές blacklist από τις οποίες μπορείτε να βγείτε με διαφορετικό τρόπο αλλά και χρόνο. Μερικά παραδείγματα είναι τα εξής:

  • Μετά την αίτηση, διαγραφή αυτόματα από την λίστα
  • Μετά την αίτηση, διαγραφή χειροκίνητα από τον πάροχο
  • Μετά την αίτηση, συγκεκριμένος χρόνος π.χ. 7 μέρες για την διαγραφή
  • Χωρίς αίτηση, διαγραφή αυτόματα από την λίστα όταν ο server σταματήσει να στέλνει spam και σε αόριστο χρόνο

Από την στιγμή που γίνει αποδεκτή η αίτηση, θα χρειαστούν περίπου 24 ώρες για να γίνει γνωστό σε όλους τους server που υποκύπτουν σε αυτές τις blacklist. Αφού η διάδοση ολοκληρωθεί, τα mail σας θα παραδίδονται κανονικά.

Πως αντιλαμβανόμαστε την κακόβουλη ενέργεια με σκοπό την πρόληψη ή πότε ξεκινάνε οι ενέργειες διαγραφής από blacklist:

Η εταιρία μας ξεκινάει τις διαδικασίες πρόληψης ή διαγραφής από τις blacklist όταν:

  • Αντιληφθούμε αποστολή πολλαπλών mail στον server, μετά από ενημέρωση των μηχανισμών του server
  • Αυτόματη διακοπή αποστολής email σε περίπτωση που ξεπερνάει η ενέργεια το όριο αποστολής mail ανά ώρα
  • Αν μας ενημερώσει το Data center για ενέργειες που δεν έχουμε αντιληφθεί
  • Από τις ίδιες τις blacklists αν στέλνουν mail στους providers
  • Αν το αντιληφθούν οι πελάτες μας βλέποντας π.χ. πολλαπλές επιστροφές mail, τα οποία δεν τα έστειλαν οι ίδιοι

Απαντήσεις server: Αν για οποιοδήποτε λόγο οι μηχανισμοί των server κόψουν κάποιο εισερχόμενο email, τότε αποστέλλεται αυτόματα ένα απαντητικό mail στον αποστολέα με τον ακριβή λόγο για τον οποίο δεν έφτασε στον παραλήπτη το email. Ο server του παραλήπτη είναι υπεύθυνος για την αποστολή αντίστοιχων απαντήσεων.

Σε περίπτωση που ο server του παραλήπτη, σας στείλει απαντητικό, μπορείτε να το προωθήσετε στο helpdesk@3ds.gr, ώστε να εντοπίσουμε την αιτία που δεν παραδόθηκε.

Συνήθεις αιτίες είναι οι εξής:

  • Το mailbox του παραλήπτη δεν υπάρχει
  • Το domain του παραλήπτη δεν υπάρχει
  • Το mailbox του παραλήπτη είναι γεμάτο
  • O server έχει ρυθμιστεί ώστε να κόβει mail από το domain ή την IP σας
  • Ο server του παραλήπτη κόβει κάτι που στείλατε στο περιεχόμενο του mail ή το συνημμένο

Όριο σε mb αποστολής mail: Το όριο σε megabyte που μπορεί να στείλει το mailbox σας, αλλά και το όριο σε megabyte που μπορούν να σας αποστείλουν οι συνεργάτες σας, είναι 25mb ανά email.

Σε περίπτωση που θέλετε να αποστείλετε σε πελάτη ένα αρχείο μεγαλύτερο από τα 10mb, σας προτείνουμε να το αποστείλετε με πάροχους web file transferring, όπως π.χ wetransfer.com, dropbox, google drive, onedrive κτλ.

Πλήθος αποστολών: Ένα ακόμα όριο των email, το οποίο υπάρχει για την ασφάλεια και τη φήμη του mailbox σας, αλλά και του mail server, είναι το πλήθος των email που μπορούν να αποσταλούν.

Το όριο είναι 200 mails την ώρα ανά mailbox.


Newsletter: Αν επιχειρήσετε να στείλετε μαζικό newsletter από το mailbox σας στους server μας,

μέσα από οποιοδήποτε πρόγραμμα τοπικό ή online, τότε θα σταλούν μέχρι και τα 200 mails που είναι το όριο ανά ώρα για κάθε mailbox. Αν προσπαθήσετε να στείλετε παραπάνω, η διαφημιστική σας καμπάνια θα αποτύχει.

Αν διαθέτετε την υπηρεσία “Newsletter” και τα email έχουν ρυθμιστεί ώστε να αποστέλλονται μέσα από το δικό μας server και όχι από κάποιον άλλο πάροχο, όπως Mailchimp, τότε προτείνουμε

και εφόσον το αποδεχτείτε, τη μίσθωση διαφορετικού domain από το βασικό σας (π.χ. yourdomain-news.com). Σ’ αυτή την περίπτωση, το βάζουμε σε διαφορετική κοινόχρηστη IP από το βασικό domain σας, η οποία λειτουργεί αποκλειστικά για την αποστολή newsletter. Επίσης, αυξάνουμε τα όρια στην αποστολή mail ανά ώρα στο συγκεκριμένο mailbox, το οποίο αποστέλλει newsletter σε 1200 mail ανά ώρα.

Για την ανάγκη περισσότερων αποστολών mail ανά ώρα, υπάρχει η δυνατότητα να πραγματοποιηθεί αυτό, μετά από αίτημα του πελάτη προς την 3ds.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία μας “Newsletter”, επικοινωνώντας με email στο info@3ds.gr ή στα τηλέφωνα της εταιρίας μας.

 

Αίτημα παράδοσης πρόσβασης στην διαχειριστική ζώνη της φιλοξενίας σας

Μετά από αίτημα του πελάτη, η 3ds μπορεί να παραδώσει κωδικούς πρόσβασης για το panel της φιλοξενίας (shared η dedicated), με τους οποίους αποκτά αυτόματα και πρόσβαση σε ολόκληρη την φιλοξενία (βάσεις δεδομένων , αρχεία , mailbox κτλ.) . Για την διασφάλιση της σωστής λειτουργίας της φιλοξενίας αλλά και την αποφυγή χειριστικών λαθών από τον πελάτη η τους χρήστες του η παράδοση αυτής της πρόσβασης θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά από επιβεβαίωση του αιτήματος μέσα από γνωστό προς την εταιρία μας mailbox του αιτούντος με συνημμένο και υπογεγραμμένο σχετικό έντυπο το οποίο το αποστέλλει πρώτα η 3ds για να υπογραφή από τον πελάτη. Με την παράδοση των κωδικών η 3ds δεν αναλαμβάνει ως σφάλμα της τυχόν βλάβες ή δυσλειτουργίες που θα προκύψουν στην ιστοσελίδα και στην φιλοξενία από υπαιτιότητα του πελάτη. Ταυτόχρονα, ο πελάτης αυτόματα αποδέχεται ρητά ότι σε κάθε περίπτωση όπου θα απαιτηθεί η συμβολή της 3ds και για οποιαδήποτε εργασία , θα υπάρξει ανάλογη χρέωση με βάση τον τρέχον τιμοκατάλογο χρέωσης ανά ώρα εργασίας ενώ στην περίπτωση ενεργού πακέτου υποστήριξης θα αφαιρείται ο αντίστοιχος χρόνος εργασίας.