Web Marketing

3dsogfacebook

ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΣΤΟ DIGITAL MARKETING

web-marketingΗ 3DS έχει διαφημιστικές λύσεις και προτάσεις για δαπάνες κάθε μεγέθους. Όλα τα αποτελέσματα στην διαδικτυακή διαφήμιση είναι μετρήσιμα. Έχουμε την δυνατότητα να προσεγγίσουμε τους χρήστες που αναζητούν τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας.

Google MyBusiness

google my business

Παρεχομενες Υπηρεσιες

Καμπάνιες Google Adwords, Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO), Mail Marketing, Social Media

Βρείτε νέους πελάτες !
Προβληθείτε στην 1η σελίδα του Google!

Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google χρησιμοποιώντας μία από τις λέξεις-κλειδιά σας, η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί στην κορυφή ή δίπλα από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Τώρα, διαφημίζεστε σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται ήδη γιαgoogle adwords εσάς.

Στοχευόμενη Προσέγγιση πελατών
Προβάλλεστε μόνο με το δυνατόν Χαμηλότερο Κόστος Προβολής -  Πληρώνετε μόνο για όσους επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.


Google Search

Κερδίστε τους πελάτες που σας έχουν ήδη επισκεφτεί!
Οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας δεν αποφασίζουν άμεσα για μια αγορά ή μια συνεργασία συνεχίζοντας την περιήγηση τους στο διαδίκτυο.

Το επαναληπτικό marketing προβάλει διαφημίσεις με εικόνα (banner) μόνο σε όσους σας έχουν επισκεφτεί. Οι διαφημίσεις σας  προβάλονται σε όλα τα sites  που προβάλουν διαφημίσεις της google.

Με αυτόν τον τρόπο υπενθυμίζετε τους πιθανούς πελάτες που σας επισκέφτηκαν να επιστρέψουν σε εσάς.

Χαμηλό Κόστος Προβολής
Πληρώνετε μόνο για όσους επισκεφτούν ξανά την ιστοσελίδα σας μέσω του banner σας.

Branding
Προβάλετε με εικόνα το brand της εταιρίας σας και το διαφημιστικό σας κείμενο.

  • Το Επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένας τρόπος εμφάνισης των διαφημίσεών σας σε άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας αλλά δεν έχουν εκτελέσει μια επιθυμητή ενέργεια, γιαGDN Remarketing 5 παράδειγμα την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς ή την εγγραφή τους στον ιστότοπο.
  • Αποτελεί έναν ισχυρό τρόπο διατήρησης της συμμετοχής του κοινού στόχευσης και μπορεί να βελτιώσει ριζικά την απόδοση της επένδυσης για τις καμπάνιες σας marketing.

what is it 01

Μεγαλύτερη σχετικότητα, περισσότεροι πελάτες

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ αυξάνει τη σχετικότητα των καμπανιών σας. Στοχεύετε τα κατάλληλα άτομα με το κατάλληλο μήνυμα


Ευρεία κάλυψη

Το Δίκτυο εμφάνισης Google προσελκύει εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες του Διαδικτύου από όλον τον κόσμο


Εξέλιξη μηνυμάτων

Με το Επαναληπτικό μάρκετινγκ μεταφέρεστε από τα γενικευμένα στα προσαρμοσμένα μηνύματα όταν οι πιθανοί πελάτες επισκεφτούν τον ιστότοπό σας και εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους

what is it 01

  • Οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο
  • Προβαίνουν σε αξιολογήσεις και συγκρίσεις κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, επομένως είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι θα έχετε κάποια παρουσία τη δεδομένη στιγμή.

  • Μπορείτε να στοχεύσετε σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας στο παρελθόν αλλά δεν έχουν εκτελέσει μια επιθυμητή ενέργεια
  • Για κάθε νέο ιστότοπο που επισκέπτονται, παρακολουθούν ξανά τη διαφήμισή σας, η οποία τους υπενθυμίζει την επιχείρησή σας καθώς συνεχίζουν να περιηγούνται στον Ιστό

  • Το κλειδί είναι να έχετε πολύ στρατηγικά μηνύματα, τα οποία θα προσελκύουν τους πελάτες στον ιστότοπό σας με μια συναρπαστική προσφορά
  • Στοχεύστε χρήστες που έχουν περιηγηθεί στον ιστότοπό σας αλλά δεν έχουν κάνει μετατροπή
  • Στοχεύστε πελάτες που έχουν ξεκινήσει αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη συμπλήρωση μιας ηλεκτρονικής φόρμας

Το Επαναληπτικό μάρκετινγκ φέρνει αποτελέσματα

  • Γενικά, οι νέοι πελάτες δεν κάνουν μετατροπή κατά την πρώτη τους επίσκεψη
  • Στοχεύστε ξανά τους σωστούς χρήστες με το κατάλληλο μήνυμα και αυξήστε τις μετατροπές

Προβληθείτε με διαφημιστικά banner στα sites όπου σας ενδιαφέρει, πληρώστε μόνο για τους χρήστες όπου θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας.

Οι τοποθετήσεις των banner βοηθούν στο χτίσιμο branding αλλά και στην προβολή του μηνύματός σας με εικόνα.

Οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο προσεγγίζουν πελάτες μέσω τοποθετήσεων διαφημίσεων σε εκατομμύρια ιστότοπους εκδοτών

  • Οι πελάτες μελετούν, υποστηρίζουν και πραγματοποιούν αγορές προϊόντων στο διαδίκτυο95
  • Το 95% του διαδικτυακού χρόνου των χρηστών αφιερώνεται σε ιστότοπους περιεχομένου

what is it 20

  • Το Δίκτυο εμφάνισης Google (GDN) είναι ένα δίκτυο ιστότοπων με διαφημιστικό χώρο, στον οποίο μπορείτε να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις σας
  • Το Δίκτυο εμφάνισης Google χρησιμοποιεί ακριβή στόχευση για την προσέλκυση αφοσιωμένου κοινού, παρέχοντας καλύτερα αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους
  • Αποτελεί έναν απλό, οικονομικό τρόπο διαφήμισης εκατομμυρίων νέων σελίδων υψηλής ποιότητας, ιστότοπων με συγκεκριμένη θεματολογία, ιστότοπων με βίντεο και ιστολογίων

what is it 20

Οι διαφημίσεις προβολής μπορεί να συμβάλουν στην αναγνωρισιμότητα, να αυξήσουν την προσέλκυση ενδιαφέροντος στην καμπάνια, να καθοδηγήσουν συζητήσεις και να επιταχύνουν σημαντικά τον κύκλο αγορών.

 

Υπάρχουν πέντε φάσεις στον κύκλο αγορών ενός πελάτη:

 

  1. Αναγνωρισιμότητα95
  2. Ενδιαφέρον
  3. Μελέτη
  4. Αγορά
  5. Αφοσίωση

what is it 20

  • Μπορείτε να προσεγγίσετε χρήστες σε εκατομμύρια ιστότοπους, βίντεο και ιστολόγια
  • Οι Διαφημίσεις αναζήτησης και προβολής αποτελούν το τέλειο διαδοχικό σχήμα για την προσέγγιση μελλοντικών πελατών σε κάθε βήμα του αγοραστικού τους κύκλου
  • Ο συνδυασμός Διαφημίσεων αναζήτησης και προβολής στις καμπάνιες σας θα σας αποφέρει περισσότερες μετατροπές σε σύγκριση με τις καμπάνιες που βασίζονται αποκλειστικά στην Αναζήτηση

what is it 20

Η Google σάς επιτρέπει να προσελκύετε σχετικούς πελάτες μέσω της:

 

  • Στόχευσης με βάση τα συμφραζόμενα
    Στοχεύστε στο κοινό σας με βάση την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών, την αναζήτηση θέματος ή την αναζήτηση τοποθέτησης που πραγματοποιούν (τους ιστότοπους που μπορεί να επισκέπτονται)95
  • Στόχευσης κοινού
    Στοχεύστε το κοινό σας με βάση τα ενδιαφέροντα, τα δημογραφικά στοιχεία τους ή μέσω του επαναληπτικού μάρκετινγκ. Μπορείτε, επίσης, να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία look-a-like (εντοπισμού στοιχείων με ομοιότητα) της Google για τον εντοπισμό καταναλωτών με παρόμοιες συνήθειες περιήγησης με αυτές των χρηστών που ανήκουν στη λίστα σας επαναληπτικού μάρκετινγκ

Η καλύτερη προσέγγιση είναι η εξής:

Στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα + Στόχευση Κοινού

what is it 20

Προσεγγίστε άτομα με…

 

  • Στόχευση βάσει θέματος – επιλέξτε ανάμεσα σε περισσότερους από 1.700 ιστότοπους οι οποίοι έχουν ήδη οργανωθεί για εσάς από την Google95
  • Στόχευση λέξεων-κλειδιών με βάση τα συμφραζόμενα – επιλέξτε λέξεις-κλειδιά και το Google θα βρει τους καλύτερους ιστότοπους για την προβολή των διαφημίσεών σας
  • Στόχευση τοποθέτησης – επιλέξτε χειροκίνητα τις κατάλληλες τοποθετήσεις για την καμπάνια

what is it 20

Προσεγγίστε τα σωστά άτομα στο διαδίκτυο

 

  • Στόχευση κατηγορίας ενδιαφέροντος – εμφανίστε διαφημίσεις στους χρήστες ανάλογα με τις προτιμήσεις τους95
  • Δημογραφικά στοιχεία – επιλέξτε το κοινό σας βασισμένοι στο φύλλο και την ηλικία τους
  • Επαναληπτικό μάρκετινγκ – προσελκύστε άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας αλλά δεν έχουν κάνει μετατροπή
  • Παρόμοιοι χρήστες – Η τεχνολογία look-alike (εντοπισμού στοιχείων με ομοιότητα) της Google εντοπίζει χρήστες με παρόμοιες συνήθειες περιήγησης με αυτές των χρηστών που ανήκουν στη λίστα σας επαναληπτικού μάρκετινγκ

what is it 20

  • Συνήθης εικόνα (JPEG ή GIF)95
  • Τυπική εικόνα flash
  • Αρχείο flash εμπλουτισμένων μέσων
  • Βίντεο εντός ενότητας
  • Διαφημίσεις βίντεο "κάντε κλικ για αναπαραγωγή"

what is it 20

  • Το σύστημα δημοπρασιών υποδεικνύει την προσφορά σας για κάθε θέση εμφάνισης διαφήμισης, διασφαλίζοντας ότι χρεώνεστε με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές95
  • Θα πληρώσετε το πολύ 1c περισσότερο από το ελάχιστο αναγκαίο ποσό για τη διατήρηση της θέσης σας στη σελίδα

what is it 20

  • CPM: Κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις
    Πληρώνετε μόνο κάθε φορά που η διαφήμισή σας συμπληρώνει 1.000 εμφανίσεις 95
  • Γιατί;
    Χρησιμοποιήστε το για καμπάνιες, στόχος των οποίων είναι η αύξηση της ορατότητας. Παρακολουθήστε μετρήσεις, όπως για την αύξηση του ποσοστού των εμφανίσεων, της προσέλκυσης χρηστών, της συχνότητας και της αναζήτησης
  • CPC:Κόστος ανά κλικ
    Πληρώνετε μόνο κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας
  • Γιατί;
    Χρησιμοποιήστε το για καμπάνιες, για τις οποίες σας ενδιαφέρει ο αριθμός των κλικ. Παρακολουθήστε μετρήσεις, όπως τα ποσοστά πωλήσεων, πελατών και εγγραφών

what is it 20

Κατάλληλοι πελάτες

  • Στοχεύστε σε ένα προσαρμοσμένο τμήμα βασισμένοι σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, τον τρόπο ζωής, τα ψυχογραφικά στοιχεία και τα δεδομένα συμπεριφοράς των χρηστών95
  • Προσεγγίστε πελάτες βασισμένοι στα ενδιαφέροντα και την πρόθεσή τους για πραγματοποίηση αγορών
  • Προσελκύστε παλιούς επισκέπτες του ιστότοπου με το επαναληπτικό μάρκετινγκ

 

Η κατάλληλη στιγμή

Στόχευση επιπέδου με βάση τα συμφραζόμενα σε συνδυασμό με τη στόχευση κοινού για την προσέλκυση χρηστών την κατάλληλη στιγμή

  • Στόχευση βάσει θέματος
  • Στόχευση λέξεων-κλειδιών και στόχευση με βάση τα συμφραζόμενα
  • Στόχευση τοποθέτησης

 

Το κατάλληλο μήνυμα

  • Προσαρμόστε τα διαφημιστικά στοιχεία ανάλογα με τη συμπεριφορά, τα ενδιαφέροντα ή τα δημογραφικά στοιχεία του χρήστη
  • Τα εμπλουτισμένα μέσα αυξάνουν τη συμμετοχή των χρηστών και την ανάκληση του ιστότοπου

Προβάλλετε διαφημίσεις βίντεο στο YouTube και στον ιστό. Εσείς αποφασίζετε πού και πότε θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας και ποιος θα την βλέπει. Για να ξεκινήσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα υπάρχον βίντεό σας στο YouTube ή να δημιουργήσετε ένα νέο βίντεο με μια από τις μορφές TrueView.
Με το AdWords για βίντεο μπορείτε:

  • Να πείτε τη δική σας ιστορία.
  • Να προσεγγίσετε το κατάλληλο κοινό.
  1. Ιστότοπος βίντεο στο Διαδίκτυο95
  2. Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης (μετά το Google)
  3. Ο μεγαλύτερος ιστότοπος
  4. 4 δισεκατομμύρια + ροές βίντεο ανά ημέρα
  5. 60 ώρες μεταφορτωμένου υλικού βίντεο κάθε λεπτό
  6. Το 70% της επισκεψιμότητας του YouTube προέρχεται εκτός των ΗΠΑ
  7. 72%* του πληθυσμού των ΗΠΑ στο Διαδίκτυο παρακολουθούν ένα βίντεο στο YouTube τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα
  8. 52%** πραγματοποίησαν κάποια ενέργεια ως απόρροια της παρακολούθησης κάποιου βίντεο στο Διαδίκτυο
what is it 20

*Πηγή: Εσωτερικά δεδομένα Google. Τελευταία ενημέρωση: Ιούλιος 2012. **Πηγές: Trendstream and research firm Lightspeed, 2009; SNL Kagan, "Economics of Internet Media,” provided to eMarketer, May 21, 2009; Nielsen, 2009; "Online Video Advertisers, Content and Consumer Behavior," Online Publishers

  • Το TrueView επιτρέπει στον θεατή να κάνει κλικ στις διαφημίσεις που θέλει να παρακολουθήσει ή να παραβλέψει διαφημίσεις που δεν θέλει να παρακολουθήσει στο YouTube95
  • Αυτό δίνει στον θεατή τη δυνατότητα επιλογής και στους διαφημιστές τον έλεγχο, έτσι μπορείτε να εμφανίσετε τη διαφήμισή σας στο Διαδίκτυο, αλλά πληρώνετε μόνο για τις διαφημίσεις που παρακολουθούνται
what is it 20
  • Μπορείτε να προσελκύσετε άτομα στο YouTube και στο Δίκτυο εμφάνισης Google
  • Το YouTube είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος βίντεο στον ιστό
  • Οι οπτικές και ηχητικές διαφημίσεις στο Διαδίκτυο προσελκύουν περισσότερο από ό,τι οι τυπωμένες και ραδιοφωνικές διαφημίσεις
  • Πρόκειται για διαφημίσεις τις οποίες πληρώνετε ανά προβολή και διαθέτουν διάφορες επιλογές τοποθέτησης
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα αναλυτικά στοιχεία για να παρακολουθήσετε τις επιδόσεις της καμπάνιας σας
what is it 20

Η επιλογή διαφημίσεων είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό της εταιρίας σας στο YouTube Κάνετε προσφορές για τις προβολές βίντεο με τον ίδιο τρόπο που κάνετε προσφορές για λέξεις-κλειδιά στο AdWords


95

Με το TrueView έχετε 4 επιλογές για την τοποθέτηση διαφημίσεων:


95

Αποδοτικότητα τοποθετήσεων:


95
what is it 20

Διαθέσιμες μετρήσεις με το TrueView:


  • Αριθμός προβολών
  • ΑΠοσοστό προβολής – με ποιον τρόπο αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τη διαφήμιση
  • Προβολή σε τεταρτημόρια – τι % του βίντεό σας έχουν παρακολουθήσει οι χρήστες
  • Μέσος όρος κόστους ανά προβολή
  • Δωρεάν κλικ σε ιστότοπους
what is it 20
  • Προσέλκυση κοινού με υψηλή συμμετοχή με βίντεο στο Διαδίκτυο
  • Οι χρήστες που επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα βίντεό σας είναι περισσότερο αφοσιωμένοι
  • Έλεγχος του προϋπολογισμού σας με διαφημίσεις με πληρωμή ανά προβολή – πληρώνετε μόνο όταν κάποιος παρακολουθήσει τη διαφήμισή σας
  • Αύξηση των προβολών του εταιρικού λογαριασμού σας στο YouTube όταν οι χρήστες παρακολουθούν τις διαφημίσεις σας
  • Χρήση του επαναληπτικού μάρκετινγκ ακολουθώντας τα ενδιαφέροντα των χρηστών
  • what is it 20

Το SEO είναι μια υπηρεσία όπου αυξάνει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.95 Χρησιμοποιούμε όλες τις νέες μεθόδους έτσι ώστε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα κατάταξης.

Ανάλυση στόχου
Εισαγωγή και διαμόρφωση Keywords & descriptions

Link building
Δήλωση site σε μηχανές αναζήτησης

  • Παραμετροποίηση και προσθήκη μεταδομένων, λέξεις κλειδιά, τίτλους, allias, og meta.95
  • Site map
  • Validation site, έλεγχος ταχύτητας, έλεγχος και διόρθωση error, load images, javascript, css (η υπηρεσία παρέχετε για site που τρέχουν σε δικούς μας server)
  • Δήλωση site map σε google
  • Καταχώρηση σελίδας και όλων των υποσελίδων
  • Καταχώρηση σε google places & google business
  • Ενέργειες για yahoo & bing

Καταχώρηση σε καταλόγους με βάση τις λέξεις κλειδιά με επιστρεφόμενα link.

Επεξεργασία εικόνων για αναγνώριση από google με βάση τον αρχικό στόχο.

  • Social media (σημαντική η σωστή χρήση σε ενέργειες seo)95
  • Blogs (σημαντική η συμμετοχή)
  • Forum (σημαντική η συμμετοχή)
  • Διαχείριση site (σημαντική η σωστή καταχώρηση δεδομένων)
  • Καταγραφή αποτελεσμάτων αρχικού επιπέδου (προ seo)
  • Στατιστικά σε 45 και 90 μέρες από την ολοκλήρωση των ενεργειών
  • Έλεγχος ανταγωνισμού
  • Validation
  • Link bulding
  • Google ενέργειες
  • Στατιστική ενημέρωση με βάση τον στόχο

Το mail marketing είναι από τα πιο αποτελεσματικά εργαλέια του digital marketing.
Μπορείτε να προσεγγίσετε και να ενημερώσετε πελάτες ή πιθανούς πελάτες μαζικά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Με ένα μόνο κλικ το μήνυμα σας θα φτάσει σε όλους τους αποδέκτες που επιλέγετε.

Πλεονεκτήματα

  • Γρήγορη μεταφορά του μηνύματος σας
  • Αύξηση επισκεψιμότητας του site σας
  • Χτίσιμο σχέσης επικοινωνίας με πελάτες
  • Εισροή νέων πελατών
  • Προσαρμοσμένο design
  • Χαμηλό κόστος

95H 3ds σχεδιάζει την στρατηγική της καμπάνιας σας με βάση τους στόχους της εταιρίας σας. Οι στόχοι κάθε εταιρίας διαφέρουν και με βάση αυτό οργανώνουμε την στρατηγική σας. Βασικός παράγοντας επιτυχίας είναι οι ποιοτικές λίστες emails και ένα ελκυστικό μήνυμα.

95Στην 3ds αναλαμβάνουμε τον γραφιστικό σχεδιασμό του newsletter σας ακολουθώντας όλες τις προϋποθέσεις να ληφθεί το μήνυμα από τον χρήστη με εικόνες, κείμενα, links στις ενότητες του site, διαγραφή χρηστών από την λίστα και με ελκυστικά μηνύματα για να προκαλέσουμε ενέργειες.

Οι μηχανισμοί αποστολών που διαθέτουμε ελέγχουν την ποιότητα των newsletter, δημιουργούν πολλαπλές λίστες, παρέχουν στατιστικά στοιχεία απόστολών, εξασφαλίζουν να μη φύγουν τα μηνύματα σας ως spam.

Τα Social Media αποτελούν πλέον αναγκαιότητα για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων, καθώς πλέον η επικοινωνία γίνεται ουσιαστική και οι σχέσεις αποκτούν «ανθρώπινο» χαρακτήρα.
Στόχος της 3ds είναι να δημιουργήσει μαζί σας μια μοναδική εμπειρία χρηστών για τα εταιρικά σας προφίλ στα social media, χρίζοντας δυνατές σχέσεις με το κοινό σας.

Στην 3ds αναλαμβάνουμε:

Στην 3ds αναλύουμε τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της επιχείρησης σας ώστε να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα μέσω της στοχευμένης προβολής σας στα Social Media.

Ερευνούμε τον Ανταγωνισμό σας και Αναδεικνύουμε τα προτερήματα της δικής σας επιχείρησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επιλέγουμε το κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε όπως και τις πρακτικές ώστε να επιτύχουμε την κατάλληλη επιρροή που θα φέρει ανταπόδοση στην επιχείρηση σας.

Μετράμε και αναλύουμε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας και αναπροσαρμόζουμε την στρατηγική μας ώστε να πετύχουμε ακόμη μεγαλύτερη απόδοση.

Σχεδιάζουμε και βελτιστοποιούμε τις εταιρικές σας σελίδες στα Social Media ώστε να είναι φιλικές, να τραβάνε την προσοχή του κοινού και να ακολουθούν τα πρότυπα του κάθε Δικτύου.

Αυτό είναι η αρχή της επιτυχίας. Στη συνέχεια, οι ίδιοι οι καταναλωτές θα είναι αυτοί οι οποίοι θα παράγουν και θα μεταδίδουν διαφημιστικά μηνύματα, θα σχολιάζουν, θα βαθμολογούν και θα προτείνουν προϊόντα και υπηρεσίες από τις οποίες είχαν μείνει ευχαριστημένοι.

Διαχειριζόμαστε τους εταιρικούς σας λογαριασμούς στα Κοινωνικά Δίκτυα όπως ακριβώς θα το κάνατε και εσείς. Απαντάμε σε ερωτήσεις και μηνύματα, αναλαμβάνουμε τον γραφιστικό σχεδιασμό αλλά και τον προγραμματισμό όλων των αναρτήσεών σας και δημιουργούμε ροή και επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook

  • Επιλογή Στόχευσης (χώρα, πόλη, φύλλο, ηλικία, ενδιαφέροντα, κ.α)
  • Δημιουργία διαφημιστικών μηνυμάτων.
  • Δημιουργία Καμπάνιας Αύξησης Like
  • Δημιουργία Καμπάνιας Προώθησης της Ιστοσελίδας σας
  • Δημιουργία Καμπάνιας Αύξησης Μετατροπών της Ιστοσελίδα σας(Πωλήσεις)
  • Προώθηση Διαφημίσεων Βίντεο
  • Προβολή των Διαφημίσεων σας σε Επισκέπτες της Ιστοσελίδας σας.(Remarketing)

Facebook Διενέργειες Διαγωνισμών

Συμπλήρωσε την φόρμα και πάρε μέρος στον διαγωνισμό. Ταυτόχρονη viral προώθηση συμμετοχής και συλλογή στοιχείων

Βάλτε το κοινό σας να ψηφίσει την καλύτερη συμμέτοχη στο διαγωνισμό(Διάδραση και μέσω Skype - Instagram)

Δώστε μέσω της συμμετοχής εκπτωτικά κουπόνια στο κοινό σας

Συλλέξτε στοιχεία και δώστε άμεσα ένα βραβείο ως αντάλλαγμα

Δημιουργήστε δημοψηφίσματα και quiz με ταυτόχρονη συλλογή στοιχείων

Διάδραση με το Pinterest είναι μόνο μερικοί τύποι διαγωνισμών ή κληρώσεων που υποστηρίζουμε.


ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ PROJECT