BACK TO
TOP

START A PROJECT

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Σάββατο, 21 Νοέμβριος 2015

Google Ads ή SEO;

Google Ads ή SEO;

Είναι κάτι που μας ρωτάνε πολλοί από τους πελάτες μας.

Google Ads και Search Engine Optimisation είναι τα κύρια συστατικά του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) και είναι από τα πιο πολύτιμα εργαλεία σου στο digital marketing. Έχουν διαφορές και ομοιότητες και υπάρχουν καταστάσεις που θα πρέπει να τα χρησιμοποιείς από κοινού ή χωριστά, ανάλογα με την επιχείρηση και τους μάρκετινγκ στόχους σου.Τι είναι το Google Ads;

Το Google Ads είναι μια πλατφόρμα διαφήμισης η οποία ανήκει στη Google. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή την πλατφόρμα για να τοποθετήσουν τις διαφημίσεις τους στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης σε προϊόντα της Google (YouTube, Gmail κλπ) και σε χιλιάδες άλλους δικτυακούς τόπους που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Google Ads, για διαφημίσεις με banners ή κείμενο.


Επίσης, μπορείς να επιλέξεις να πληρώσεις όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σου (κόστος ανά κλικ ή CPC) ή όταν οι άνθρωποι βλέπουν τη διαφήμισή σου (CPM ή κόστος ανά Χιλιάδες εμφανίσεις). Το όλο σύστημα Google Ads λειτουργεί σαν μια μεγάλη δημοπρασία όπου οι διαφημιστές ανταγωνίζονται για τις διαθέσιμες θέσεις διαφήμισης.

Τι είναι το SEO;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO έχει να κάνει με το να πάρει την καλύτερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης της Google, Yahoo, Bing και άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η ιστοσελίδα σου είναι φιλική στις μηχανές αναζήτησης.


Μια φιλική ιστοσελίδα μπορεί να «διαβαστεί» εύκολα από τις μηχανές αναζήτησης και να χρησιμοποιηθεί με ευκολία από τους χρήστες. Η γενική ιδέα είναι να έχουμε μια γρήγορη και λειτουργική ιστοσελίδα με μοναδικό περιεχόμενο που προσφέρει μια καλή εμπειρία για τον τελικό χρήστη, responsive για κινητές συσκευές, λέξεις κλειδιά και περιγραφές με στόχο την αναζήτηση του χρήστη, links του website σου και αρκετά άλλα, όπου συνδυαστικά το ταξινομούν υψηλότερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

seo ή google ads, τι να επιλέξω

Google Ads VS SEO

Τώρα που έχεις μια γενική ιδέα για το τι είναι το Google Ads και SEO ας δούμε πώς συγκρίνονται:

1. Google Ads είναι για δικτυακούς τόπους της Google και ιστοσελίδες ενώ οι αρχές SEO ισχύουν για όλες τις μηχανές αναζήτησης.

2. Google Ads πληρώνεται, ενώ η κίνηση SEO είναι δωρεάν (αυτό είναι μισή αλήθεια)

3. Google Ads διαφημίσεις εμφανίζονται στο πάνω και δεξιά από το Google Search και υπό ορισμένες προϋποθέσεις μπορείς να πάρεις μία από αυτές τις θέσεις των διαφημίσεων, αλλά με το SEO θα πρέπει να εργαστείς πολύ σκληρότερα για να κερδίσεις μία από τις πρώτες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

4. Το Google Ads είναι πιο άμεσο από το SEO, δεδομένου ότι μπορείς να δημιουργήσεις διαφημιστικές καμπάνιες σχεδόν αμέσως και να πάρεις τα κλικ που σε ενδιαφέρουν, ενώ με το SEO θα πρέπει να έχεις υπομονή και χρόνο (ειδικά για τους νέους δικτυακούς τόπους) για να πάρεις καλές βαθμολογίες και θέση κατάταξης.

5. Με το Google Ads είναι πιο εύκολο να υπολογίσεις την απόδοση της επένδυσης σου, ενώ με το SEO είναι πιο δύσκολο, επειδή υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες που παίζουν ρόλο.

6. Με το Google Ads, μπορείς να στοχεύσεις πολλές λέξεις-κλειδιά ταυτόχρονα, ενώ με το SEO θα πρέπει να επικεντρωθείς σε μερικές λέξεις-κλειδιά για καλύτερα αποτελέσματα.

7. Με το Google Ads μπορείς να διαφημιστείς σε άλλες ιστοσελίδες, αλλά τα αποτελέσματα από το SEO είναι μόνο για τις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Ποιο είναι το καλύτερο μάρκετινγκ για εσένα;

 

google ads εναντίον seo

 

Νέες επιχειρήσεις – Νέα Sites & Eshop μπορούν να ξεκινήσουν με το Google Ads

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Google Ads είναι ότι μπορεί να σου δώσει πιο γρήγορα αποτελέσματα. Θα πρέπει να πληρώσεις για κάθε μία από τις επισκέψεις που παίρνεις από το Google Ads, αλλά αν η καμπάνια σου είναι κερδοφόρα μπορεί να δικαιολογήσει την επένδυση και τους στόχους της επιχείρησής σου. Το Google Ads είναι ιδανικό για ξεκίνημα και νέες εταιρείες που θέλουν στοχευμένη και άμεση επισκεψιμότητα για την αύξηση πωλήσεων ή την εξεύρεση νέων πελατών.

Μην ξεχάσεις και το SEO

Ενώ είναι μια καλή ιδέα για να ξεκινήσεις με το Google Ads , επειδή είναι πιο άμεσο , θα πρέπει επίσης να αρχίσεις  να εργάζεσαι  με το SEO, και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για καλύτερα αποτελέσματα. Αυτά τα 3 εργαλεία είναι όλα όσα χρειάζεσαι για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρίας σου.

Συμπέρασμα

Google Ads και SEO δεν είναι ανταγωνιστές αλλά είναι δύο ισχυρά εργαλεία που είναι διαθέσιμα στο ψηφιακό οπλοστάσιο του μάρκετινγκ. Μπορείς να  χρησιμοποιήσεις το Google Ads όταν θέλεις κίνηση γρήγορα, αλλά θα πρέπει να έχεις και SEO για τη μακροπρόθεσμη πορεία σου.