Υποστήριξη

Πολιτική και Πακέτα Υποστήριξης 3DS



Τα πακέτα υποστήριξης περιλαμβάνουν ώρες εργασίας του δημιουργικού τμήματος, για την εξυπηρέτηση σας σε τεχνική βοήθεια των εφαρμογών σας, για εργασίες όπου εσείς απαιτείτε ή για αναβαθμίσεις των εφαρμογών σας όπου είναι απαραίτητες λόγω αλλαγών σε τεχνολογίες του διαδικτύου. Με βάση την ώρα εργασίας του δημιουργικού τμήματος, με την αγορά και προεξόφληση οποιουδήποτε πακέτου επωφελείστε των ανάλογων τιμών (βλέπε πίνακα) και έχετε την δυνατότητα να λαμβάνετε υπηρεσίες από το τεχνικό μας τμήμα.
Ο χρόνος απόκρισης των ζητημάτων σας είναι από 24 έως και 48 ώρες (εντός των εργάσιμων ημερών που ορίζονται Δευτέρα με παρακευή και εκτός αργιών) και εξαρτάται από την πολυπλοκότητα του ζητήματος σας. Σε περίπτωση όπου ένα ζήτημα σας χρειαστεί επιπλέον χρόνο για την μελέτη και την εφαρμογή του θα ενημερωθείτε άμεσα από το τμήμα υποστήριξης πελατών για τον χρόνο υλοποίησης του.

Η παραλαβή ζητημάτων υποστήριξης γίνετε με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με αποστολή email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (αν δεν παραλάβετε αυτόματη απάντηση από το mail μας ότι λάβαμε το αίτημα σας , τότε επικοινωνήστε τηλεφωνικά)
  • Μέσω τηλεφώνου στο 2310460844 ή 2310445716 στην γραμματεία όπου γίνετε μόνο η καταγραφή του αιτήματος σας και έπειτα μεταφέρετε στον αρμόδιο τεχνικό για την διευθέτηση του. Το τεχνικό τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω e-mail

Σημείωση: για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας φροντίστε τα ζητήματα σας να αποστέλλονται μέσω e-mail για την καταγραφή τους και για αποφυγή λαθών και παρερμηνειών στην προφορική επικοινωνία.


Μετά την επίλυση του κάθε ζητήματος σας θα λαμβάνετε αναφορά των εργασιών μας, του χρόνου υλοποίησης και το υπόλοιπο του διαθέσιμου χρόνου υποστήριξης σας.

  • Υποστήριξη μέσω e-mail
  • Αναπροσαρμογή κώδικα ( updates, patches ) στον πυρήνα των εφαρμογών
  • Ανάπτυξη και αναβαθμίσεις σε θέματα ασφαλείας
  • Διορθώσεις και αλλαγές γραφικών
  • Αλλαγές σε θέσεις εφαρμογών και modules
  • Εκπαίδευση χρήστη σε θέματα των εφαρμογών (τηλεφωνικά ή on line κατόπιν ραντεβού)
  • Ενημέρωση περιεχομένου ιστοσελίδας κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο, διασυνδέσεις, επεξεργασία φωτογραφιών, ψηφιοποίηση δεδομένων κ.α

Πακέτα Υποστήριξης

Χρόνος Υποστήριξης
1 Ώρα


35

Χρόνος απόκρισης: 24 εώς 48 ώρες
*Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνετε φπα

Χρόνος Υποστήριξης
3 Ώρες

105€

99

Χρόνος απόκρισης: 24 εώς 48 ώρες
*Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνετε φπα

Χρόνος Υποστήριξης
5 Ώρες

175€

150

Χρόνος απόκρισης: 24 εώς 48 ώρες
*Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνετε φπα

Χρόνος Υποστήριξης
10 Ώρες

350€

250

Χρόνος απόκρισης: 24 εώς 48 ώρες
*Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνετε φπα

Σημείωση:

Τα πακέτα υποστήριξης έχουν διάρκεια για όσο υπάρχει διαθέσιμος χρόνος.

Για θέματα τα οποία είναι υπεύθυνη η εταιρία μας όπως: των υπηρεσιών hosting όπως μη λειτουργία της ιστοσελίδας ή των email σας δεν υπάρχει χρέωση χρόνου, εκτός και αν γίνει εκτίμηση από το τεχνικό τμήμα ότι η ιστοσελίδα δεν λειτουργεί λόγω αλλαγών browser ή ηλεκτρονικού χτυπήματος, τότε το τμήμα υποστήριξης θα σας ενημερώσει με τις ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθήσουν.

Σε περίπτωση επιθυμίας σας για νέες λειτουργίες ή εγκατάσταση και δημιουργία νέων εφαρμογών στην ιστοσελίδα σας, οι εργασίες κοστολογούνται με βάση τον τιμοκατάλογο μας ή μετά από επικοινωνία με τμήμα πωλήσεων.
Δεν υποστηρίζουμε εργασίες IT (πχ διορθώσεις στους υπολογιστές – τερματικά ή κινητές συσκευές όπως και στα προγράμματα αυτών όπως mail clients , antivirus κτλ.). Έχουμε αναρτήσει όμως για ευκολία σας video tutorial για να σας βοηθήσουν στην λειτουργία των email για τους πιο γνωστούς και βασικούς mail client όπως outlook , live mail κτλ.

Τρόποι Αγοράς Πακέτων Υποστήριξης:

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας το κόστος του πακέτου υποστήριξης που επιθυμείτε.

Αριθμός Λογαριασμού:0026.0014.26.0200564775 - IBAN: GR63 0260 0140 0002 6020 0564 775

Αριθμός Λογαριασμού:5259-068613-789 - IBAN: GR74 0172 2590 0052 5906 8613 789

Οι παραπάνω λογαριασμοί αναφέρονται στο όνομα της εταιρίας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΙΩΚΑΣ και ΣΙΑ Ο.Ε

*Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής στην πολιτική υποστήριξης η εταιρία μας θα σας ενημερώσει με email.

Επικοινωνήστε μαζί μας αν χρειάζεστε οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση

Όνομα (*)

Παρακαλούμε εισάγετε όνομα.
Email (*)

Παρακαλούμε εισάγετε email.
Τηλέφωνο (*)

Παρακαλούμε εισάγετε τηλέφωνο.
Το site σας (*)

Παρακαλούμε εισάγετε το site σας.


Invalid Input